Nyt design til Danmarks næststørste revy

Ny visuel identitet og hjemmeside

Nykøbing Falster Revyen gennemgik i 2018 et ejerskifte og den nyansatte direktør og kapelmester, Mickey Pless, ønskede at booste Danmarks anden største revy med et frisk pust for et endnu større publikum.

Viah var med fra starten og har udviklet og produceret en gennemgående visuel identitet til alle revyens platforme samt nyt logo og slogan. Viah står løbende for al design og produktion til revyen, både online, print, storformat og annoncering.


Om Nykøbing Falster Revyen
Revytraditionen i Nykøbing på Falster går over 100 år tilbage og Nykøbing Falster Revyen er landets næststørste med over 30.000 besøgende om året. 

Siden 2018 har Mickey Pless stået i spidsen for revyen, som flere gange er kåret som årets revy.    

Kunde

  • Nykøbing Falster Revyen

Opgave

  • Analyse og idéudvikling
  • Visuel identitet til print og online
  • Logodesign
  • Website (Wordpress)
  • Design og produktion af trykte medier
  • Grafik og indhold til sociale medier