Design af magasin til frugtfestival
Design og tilrettelæggelse af Sydhavsøernes Frugtfestival magasin
Sydhavsøernes Frugtfestival ønskede i 2019 at rebrande sig, for at nå ud til et bredere publikum og flere frugt-interesserede kunder fra hele landet.
Derfor fik Viah opgaven og skabte et helt nyt design for festivalprogrammet og festivalens brevlinje. Opgaven omfattede tilrettelæggelse, grafisk opsætning, illustration af kort samt tryk af festivalprogrammet.
Om Sydhavsøernes Frugtfestival
Sydhavsøernes Frugtfestival så dagens lys i 2008. Festivalen og foreningen bag, med gastronomisk iværksætter Claus Meyer i spidsen, har til formål at øge kendskabet til- og salg af frugt fra Lolland-Falster. Festivallen afholdes i Sakskøbing på Lolland hvert år i september.
Kunde
- Foreningen Sydhavsøernes Frugtfestival
Opgave
- Visuel identitet
- Grafisk tilrettelæggelse og opsætning
- Illustration
- Tryk af program